Neem hier contact op met praktijk Bjorn Heijnen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contactgegevens

Klachtenregeling

Praktijk Bjorn Heijnen doet er alles aan om u op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Het is fijn als u uw onvrede bespreekt. Als dit niet voldoende leidt tot een oplossing, is het goed om te weten dat Praktijk Bjorn Heijnen is aangesloten bij Vereniging van Nederlandse Reflexzone Therapeuten (VNRT). Op de website van deze beroepsvereniging vindt u een overzicht van de stappen die u kunt ondernemen, zoals het invullen van het formulier Melding Onvrede. U kunt ook gebruikmaken van een gratis en onafhankelijke klachtenfunctionaris van Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG). Deze instantie kan u helpen om een oplossing te vinden voor uw klacht. In deze folder leest u er meer over.

Coronamaatregelen

Om zo veilig mogelijk te kunnen werken, heeft Praktijk Bjorn Heijnen de volgende maatregelen genomen:

👉🏻 Voorafgaand aan de afspraak krijgt u een aantal vragen over je gezondheid. Heeft u bijvoorbeeld last van hoesten, niezen, koorts of benauwdheidsklachten? Wacht dan tot u beter bent, voordat u naar de praktijk komt;​
👉🏻 Tussen elke afspraak wordt 15 minuten ingepland, zodat klanten elkaar niet tegenkomen;
👉🏻 Kom op tijd, maar niet te vroeg en blijf na de behandeling niet langer dan nodig;
👉🏻 Bij aankomst wordt u gevraagd om uw handen te wassen of te desinfecteren;

👉🏻
Houd altijd 1,5 meter afstand;
👉🏻 Er is een transparante afscherming geplaatst tussen de klant en de behandelaar;
👉🏻 Tussen elke behandeling vindt een schoonmaakronde plaats;
👉🏻 Draag een mondkapje als u binnenkomt. U mag het mondkapje afzetten als u in de behandelstoel hebt plaatsgenomen;
👉🏻 Breng een eigen handdoek mee;
👉🏻 De betaling vindt contactloos plaats (pinnen, overmaken of betaalverzoek);
👉🏻 Maak bij voorkeur geen gebruik van het toilet.